Aynı marka ama… Türkiye’de farklı İtalya’da farklı

Gazlı içecek markası Fanta dünyanın başka ülkelerinde olduğu üzere Türkiye pazarında da güçlü bir yere sahip. Daha evvel de İngiltere ve Türkiye’de kullandığı farklı içerik hususları ile gündem olan marka, tekrar Türkiye’de kullandığı katkı unsurları ile konuşuluyor.

Özellikle portakal aromalı içecekleri ile bilinen Fanta’nın Türkiye ve İtalya’daki market raflarındaki imgesi bir toplumsal medya kullanıcısı tarafından kıyaslandı. Soldaki eserin İtalya’da, sağdakinin ise Türkiye’de satıldığı belirtilen paylaşımda, ortalarındaki renk farkı dikkat çekti.

İtalya’da satılan Fanta’nın rengi renklendirici kullanılmadığı için açık olduğu belirtilirken, Türkiye’deki Fanta’nın içeriğine portakal rengi vermek için renklendirici olarak Beta karoten kullanıldığı kaydedildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir